måndag 25 juli 2011

Tävling :-)

Gissa vart bilderna är tagna och vinn ett fint pris från Alice Lund Textiliers butik!

Jag var på en liten resa under semestern, gissa vart jag har varit så kan du vinna ett litet pris från butiken. (Jag har stulit några bilder eftersom min kamera inte alltid vill fungera, jag skriver bildtext till dem senare.) Ledtråd; Kulturella och historiska sevärdheter i Dalarna .


Bild nr 1.

Bild nr 2.

Bild nr 3.


Bild nr. 4. 

Bild 5.


Skicka in svaret till frida@alicelund.se senast 7 augusti så har du chans att vinna ett gäng fina vykort med Helena Hernmarck-motiv som vi säljer i Alice Lund Textiliers butik.

Som exempelvis detta:
Vykort av vävnad "Spring", Helena Hernmarck Foto: Alice Lund Textilier AB 
Spännande nyheter också, Helena Hernmarck har precis lanserat sin hemsida med jättemånga vackra bilder och intressant information. Den hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar