fredag 9 mars 2012

Hållbart ledarskap

I höstas medverkade jag i ett seminarium om Hållbart Ledarskap som Hungerprojektet ordnade. Roligt att få vara med i nytt sammanhang, och alltid spännande att få prata för en publik som kanske inte har så mycket erfarenhet av handvävning. Det här med ledarskap är inget jag har funderat så mycket på tidigare så det var nyttigt att försöka konkretisera min syn på verksamheten och hur jag vill vara i arbetslivet. Nu har de också lagt upp föreläsningarna på Youtube, min ser ni nedan. Det var också andra intressanta talare som man kan se på Hållbart Ledarskaps hemsida. Lite trevlig underhållning inför helgen!


Last year I participated in a seminar about sustainable leadership. The talk is in Swedish but there are some nice pictures as well.

1 kommentar:

  1. Hej Frida! Nu har jag blogg-stalkat dig och tittat på ditt föredrag. Jättebra ju! Du är så bra på att prata inför folk. Du får se till att länka dina inlägg på facebook lite oftare för annars glömmer man ju att kolla din blogg. Kram från Bernie

    SvaraRadera